Koude acquisitie zorgeloos uitbesteden

Wil je meer afspraken met kwalitatieve B2B leads en een hogere ROI uit je budget halen? En wil je risicoloos starten met een telefonische leadgeneratie- of opvolgingscampagne? Laten we dan samen kijken of het gratis Haalbaarheidsonderzoek jou kan helpen.

Direct een Haalbaarheidsonderzoek aanvragen:

Wat kun je verwachten?

  • Telefonische intake met een van onze experts
  • We nemen op werkdagen binnen 24 uur contact met je op
  • We vertellen je alles over het gratis Haalbaarheidsonderzoek voor telefonische leadgeneratie/koude acquisitie
  • Uiteraard kun je al je vragen stellen
  • Vrijblijvend: je zit nergens aan vast, ook niet als we gezamenlijk besluiten het onderzoek op te starten
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

41

Sales professionals staan klaar om voor jou aan de slag te gaan met telefonische leadgeneratie/koude acquisitie.

100%

Vrijblijvend. Je zit nergens aan vast. Zowel het intake-gesprek als het Haalbaarheidsonderzoek verplichten tot niets.

6

Haalbaarheidsonderzoeken per maand kunnen we uitvoeren. In de meeste gevallen kunnen we daardoor snel starten.

Koude acquisitie uitbesteden

Marketing speelt een belangrijke rol in het genereren van leads. Het vervolgproces om leads te kwalificeren en te nurturen is echter tijdrovend, met als gevolg dat dit vaak onvoldoende gebeurt. Wij kunnen je helpen met het genereren van kwalitatieve leads, die leiden tot offertes en conversie.

Vanuit ons kantoor in Breda bellen we specifieke doelgroepen, online leads en/of deelnemerslijsten en maken we afspraken met deze contacten.

Zo komen je Accountmanagers bij nieuwe organisaties aan tafel. We bouwen voor jou een interessante salesfunnel, die omzet verhoogt en je investering terugverdient. Haal ook meer rendement uit je leads én je budgetten!

Stap 1:  Haalbaarheidsonderzoek aanvragen
Stap 2: Vrijblijvend telefonisch intake-gesprek
Stap 3: Gezamenlijk besluit of het gratis onderzoek start of niet

o.a. deze bedrijven gingen je voor

Waarom B2B leadgeneratie of koude acquisitie uitbesteden?

  • Snel extra capaciteit
  • BANT-gekwalificeerde leads
  • Meer ROI uit het marketingbudget
  • Nieuwe doelgroepen aanboren
  • Meer relevante afspraken voor Sales
  • Aantrekkelijke sales pijplijn
  • Jouw campagne vooraf kosteloos getoetst

Bas RookhuijzenPaddls tilde ons marketingplan naar een hoger niveau, met name wat betreft de Marketing en Sales alignment. Dit resulteerde in een betere conversie en razendsnelle persoonlijke follow-up.”

Bas Rookhuijzen – Google 

Bas Nederlof - 5feetsessionsHet Haalbaarheids- onderzoek is ons uitstekend bevallen. Het is super professioneel opgepakt. De respons was meteen heel goed, waardoor we de pilot een vervolg gaven. En daar rolden eigenlijk al meteen de eerste leads uit. Conclusie: een succesvolle start!”

Bas Nederlof – 5Feetsessions

Wouter TiebotEr zit een team van Marketeers in Breda bij Paddls dat constant leads kwalificeert en naar ons doorzet. Zo boosten we onze salesfunnel. Ook volgt Paddls leads op bij ons op kantoor. ”

Wouter Tibot – Citrix

FAQ's

Voor iedere nieuwe telefonische leadgeneratie campagne voeren we kosteloos een haalbaarheidsonderzoek uit. We noemen het bewust een onderzoek. Het is namelijk geen snelle scan, maar een gedegen onderzoek. Hier trekken we dan ook 20 uur voor uit. In deze 20 uur testen we jouw propositie, op onze kosten!

We onderzoeken de kwaliteit van de data en hoe goed of slecht de gewenste doelgroep te bereiken is met deze data. We toetsen jouw boodschap/propositie in jouw markt. We kijken of de boodschap aanslaat. Welke tegenargumenten jouw doelgroep heeft. Of je überhaupt de juiste doelgroep benadert. Samen kunnen we waar nodig de boodschap aanpassen. Weet je nog niet hoe je je markt wil benaderen? Geen nood. Wij denken met je mee over de mogelijke boodschap.

Op basis van deze bevindingen kunnen we drie van de belangrijkste factoren beoordelen waar campagnes mogelijk op spaak lopen.

Kosteloos? Dat kan nooit. Er zit vast ergens een addertje onder het gras. We horen het je denken. Vrees niet. Er is geen adder. Wel een ‘tenzij’. Het onderzoek kost je echt niets, tenzij je een nieuwe klant bent. Dan moeten we eenmalig een databaseomgeving voor je inrichten. De kosten hiervoor bedragen 440 euro. Evengoed blijft het dan het meest voordelige haalbaarheidsonderzoek dat je ooit hebt gedaan! Voor bestaande klanten is het onderzoek dus kosteloos.

Je zit echt nergens aan vast. Tijdens het intake-gesprek leren we elkaar beter kennen en bekijken we of het Haalbaarheidsonderzoek je kan helpen. Gezamenlijk bepalen we of we gaan starten of niet. Je bent niets verplicht!

Besluiten we te starten met het onderzoek, dan heb je meerdere opties als het onderzoek (= 20 uur op onze kosten) is afgerond:

  1. Je kunt de overeenkomst direct beëindigen.
  2. Je kunt het onderzoek verlengen met 20 uur. Deze kosten zijn voor jou. Tijdens deze 20 uur schaven we verder bij waar nodig. Je ziet in deze tweede fase nog beter of de potentie ook daadwerkelijk gaat landen in je pijplijn. Er ontstaat een concreet beeld van de mogelijke conversie en de slagingskans van de campagne.

Paddls is sinds de oprichting in 2009 uitgegroeid tot speler van formaat op het gebied van B2B leadgeneratie. In 2017 ontvingen we als snel groeiend bedrijf een FD Gazellen award.

Onze missie is groei door verbinding en ontwikkeling. Door mensen oprecht en integer met elkaar te verbinden, ontstaan duurzame relaties. Met verbinding ontstaat er ruimte voor ontwikkeling. Voor continu verbeteren. Voor groei. Voor onze klanten, hun medewerkers, hun relaties en voor ons. Commerciële én persoonlijke groei. Groei waar iedereen beter van wordt.