Round Tables
Het is niet altijd makkelijk om op het netvlies te komen bij je doelgroep(en). Jouw potentiële klanten worden ongetwijfeld vaak van alle kanten benaderd, waardoor ze steeds minder gevoelig zijn voor commerciële informatie. Hoe dichter bij topniveau, hoe moeilijker het wordt hen te bereiken. Hoe jij dan toch in beeld komt bij key-beslissers? Via een (digitale) Round Table!
De meeste Round Tables organiseren we op verzoek van een kennispartner. Bij een Round Table op eigen initiatief is dit anders. Deze organiseren we in samenspraak met de doelgroep. Als we geluiden uit de markt horen over een bepaald thema, dan onderzoeken we dit met diverse partijen uit het werkveld. Vervolgens bepalen we de inhoud van de sessie, die zo gedragen wordt door de beoogde doelgroep. Daarna zoeken we er een passende kennispartner bij.
Op de hoogte gehouden worden van eigen initiatief Round Tables? Geef dan hiernaast aan welke onderwerpen interessant zijn.
Voor- en nadelen van deze aanpak voor jou als kennispartner:
Nadelen | Voordelen |
Minder inspraak in de doelgroep die uitgenodigd wordt | Instappen als de deelnemerswerving al gestart is dus gegarandeerd voldoende deelnemers |
Datum staat al vast | De inhoud van de sessie sluit aan bij wat er leeft in de markt |
Gereduceerd tarief maar wel met behoud van 1-op-1 afspraken |
Prospects van hoog niveau zijn vaak lastig te benaderen via de ingangen van je Accountmanagers. Zij vinden het meestal wél interessant om met vakgenoten te sparren over specifieke uitdagingen binnen de branche. Kennisdeling opent zo deuren die voorheen gesloten bleven.
Je komt exclusief aan tafel met 8-10 specifieke beslissers in een informele, interactieve setting. Door met elkaar kennis en ervaring te delen, begeleid door een onafhankelijke moderator, ontstaat een vakinhoudelijke discussie waarbij je prospects jouw organisatie beter leren kennen.
Een uitgebreidere variant van de Round Table is de Round Table SmartView. Het startpunt hiervan is een kleinschalig onderzoek. Tijdens deze fase benaderen wij key-beslissers met een aantal relevante vragen. De kennis en statistieken die hieruit volgen dienen als input voor de Round Table.
De statistieken en de uitkomsten van de Round Table verwerken we tot een aansprekend, inhoudelijk verslag. Deze actuele marktkennis delen wij binnen je nieuwe zakelijke netwerk. Vervolgens bellen we deze relevante contacten voor je na, om een-op-een afspraken te maken voor je salesteam.
Een Digital Round Table vindt plaats via digitale communicatietools, zoals MS Teams. De sessie is korter dan bij een reguliere Round Table en duurt ongeveer 1,5 uur. Na de Digital Round Table zijn er in de middag telefonische 1-op-1 afspraken met de deelnemers. Deze worden uitgevoerd door uw salesteam.
Net als bij een reguliere Round Table ontzorgen we je volledig. Wij zorgen voor de gehele organisatie, 8-10 deelnemers en de moderator.
Doe de keuzehulp en je weet binnen 1 minuut of een Round Table voor jou de beste oplossing is.
Download een van de Round Table brochures met aanvullende informatie.
Laat je adviseren door een van onze sales collega’s, bespreek de mogelijkheden en laat eventueel een offerte opstellen.