Heb jij ook steeds meer moeite om leads te genereren?
Je bent Marketeer. Verantwoordelijk voor het leveren van kwalitatieve leads aan Sales. Daarom zet je online marketing en events in. Om leads te genereren. Alleen is iedereen steeds lastiger te bereiken. Dus heb je een pittige uitdaging.
Weinig interactie met je doelgroep en weinig concrete leads
Weinig interactie met je doelgroep, dus weinig waardevolle nieuwe contacten. Dit leidt tot weinig concrete leads en een ontevreden salesteam. Herkenbaar?
- Je hebt meer moeite om concrete leads te genereren voor Sales
- Je organiseert webinars of online masterclasses, maar je mist de interactie van een fysiek event
- Je bent veel tijd kwijt met het organiseren van online events, maar ze leveren (te) weinig op
Door je inspanningen trekken je webinars en dergelijke wel voldoende deelnemers. Alleen:
- Blijven de deelnemers slechts lauwe contacten, zo zonder interactie
- Merk je dat je doelgroep webinar-moe begint te worden en moeilijker inschrijft
- Is er nauwelijks opvolging van de nieuwe contacten, want Sales kan onmogelijk alle webinar deelnemers bellen
Je staat hierin niet alleen. Veel Marketeers die we spreken worstelen hiermee. Ze steken veel, heel veel energie in het organiseren van online events. Maar het levert ze weinig op. Dat is jammer.
Het kan ook anders
Er is een manier om in contact te komen met nieuwe namen en waardevolle leads te genereren. Zonder fysieke events.
Dat bereik je met onze Digital Round Table.
Stel je voor
- Dat jij tijdens een online event wél interactie creëert met je doelgroep
- Dat jouw Sales collega’s na afloop wél 1-op-1 gesprekken voeren met de deelnemers
- Dat jij meer lucht krijgt en tijd overhoudt voor andere zaken
- Dat 99% van de deelnemers open staat voor een vervolgafspraak
- Dat jij als Marketing scoort met kwalitatieve leads
En dat jij hier géén moeite voor hoeft te doen.
De oplossing
Tijdens een Digital Round Table ga je 1,5 uur de interactie aan met jouw doelgroep. Hierdoor heb je aan het eind van de sessie 8-10 waardevolle nieuwe contacten, waarvan gemiddeld 99% een 1-op-1 gesprek met je wil.