Ontdek een nieuwe manier om leads te genereren
Digital Round Table
Heb jij ook steeds meer moeite om leads te genereren?
Je bent Marketeer. Verantwoordelijk voor het leveren van kwalitatieve leads aan Sales. Daarom zet je online marketing en events in. Om leads te genereren. Alleen is iedereen steeds lastiger te bereiken. Dus heb je een pittige uitdaging.
Weinig interactie met je doelgroep en weinig concrete leads
Weinig interactie met je doelgroep, dus weinig waardevolle nieuwe contacten. Dit leidt tot weinig concrete leads en een ontevreden salesteam. Herkenbaar?
- Je hebt meer moeite om concrete leads te genereren voor Sales
- Je organiseert webinars of online masterclasses, maar je mist de interactie van een fysiek event
- Je bent veel tijd kwijt met het organiseren van online events, maar ze leveren (te) weinig op
Door je inspanningen trekken je webinars en dergelijke wel voldoende deelnemers. Alleen:
- Blijven de deelnemers slechts lauwe contacten, zo zonder interactie
- Merk je dat je doelgroep webinar-moe begint te worden en moeilijker inschrijft
- Is er nauwelijks opvolging van de nieuwe contacten, want Sales kan onmogelijk alle webinar deelnemers bellen
Je staat hierin niet alleen. Veel Marketeers die we spreken worstelen hiermee. Ze steken veel, heel veel energie in het organiseren van online events. Maar het levert ze weinig op. Dat is jammer.
Het kan ook anders
Er is een manier om in contact te komen met nieuwe namen en waardevolle leads te genereren. Zonder fysieke events.
Dat bereik je met onze Digital Round Table.
Stel je voor
- Dat jij tijdens een online event wél interactie creëert met je doelgroep
- Dat jouw Sales collega’s na afloop wél 1-op-1 gesprekken voeren met de deelnemers
- Dat jij meer lucht krijgt en tijd overhoudt voor andere zaken
- Dat 99% van de deelnemers open staat voor een vervolgafspraak
- Dat jij als Marketing scoort met kwalitatieve leads
En dat jij hier géén moeite voor hoeft te doen.
De oplossing
Tijdens een Digital Round Table ga je 1,5 uur de interactie aan met jouw doelgroep. Hierdoor heb je aan het eind van de sessie 8-10 waardevolle nieuwe contacten, waarvan gemiddeld 99% een 1-op-1 gesprek met je wil.
Wat mag je verwachten?
- Interactie met jouw doelgroep
We zorgen dat er alleen deelnemers aan tafel zitten die voor jou interessant zijn. Zo heb je tijdens én na de sessie direct contact met jouw doelgroep.
- Ervaren moderator die gaat voor succes
We zorgen dat jouw Digital Round Table begeleid wordt door een moderator die bij jou past. De moderator zorgt voor een goede sfeer en voor interactie tijdens de sessie. Daardoor draagt de moderator bij aan het succes van jouw sessie.
- Na afloop 1-op-1 gesprekken met gemiddeld 99% van de deelnemers
Na afloop van de Digital Round Table vinden in de middag 1-op-1 gesprekken plaats tussen de individuele deelnemers en jouw salesteam. Gemiddeld staat 99% van de deelnemers open voor dit vervolggesprek. Sales krijgt dus zomaar 8-10 waardevolle, opgewarmde leads.
Interactieve, online sessie met jouw doelgroep
– beproefd concept –
Wat krijg je nog meer?
- Ervaren projectmanagement
In de loop der jaren hebben we honderden fysieke Round Table sessies georganiseerd. Sinds de introductie van de digitale variant in maart 2020, hebben we al ruim 150 Digital Round Tables georganiseerd. Je bent bij ons dus in ervaren handen.
- Actieve discussie over een relevant onderwerp
Jij, als kennispartner, bepaalt zelf het onderwerp van de Digital Round Table. Zo weet je zeker dat de deelnemers discussiëren over een relevant onderwerp.
- Thought leadership
Tijdens de sessie kun je je organisatie positioneren als expert op een bepaald gebied of thema. Door actief deel te nemen aan de discussie laat je zien wat je in huis hebt. Dat je weet wat er speelt in de markt.
Verder
- No cure no pay garantie
Sit back & relax. Wij werven voldoende deelnemers voor jouw Digital Round Table. Lukt ons dat niet? Dan krijg je je investering terug. We horen je denken: “dat is nogal een garantie”. Zeker, dat klopt. Maar we weten hoe succesvol onze sessies zijn.
Misschien zit je nog met vragen
Hieronder beantwoorden we vragen die we regelmatig krijgen. Heb je een vraag die hieronder nog niet staat, aarzel niet en mail jouw vraag naar: sigrid.franssen@paddls.nl
- Is de Digital Round Table exclusief voor mij?
Ja, als je kiest voor een Digital Round Table sessie dan is jouw organisatie de enige kennispartner die tijdens die sessie aan de digitale tafel zit. - Hoe weet ik wie een uitnodiging krijgt voor mijn Digital Round Table?
Tijdens de opstartfase bepalen we samen welke (typen) organisaties we gaan uitnodigen voor de sessie. En welke niet. Zo weet je zeker dat je met de juiste doelgroep aan tafel komt. - Welke input verwachten jullie van mij tijdens het traject?
Tijdens de opstartfase horen we graag over welk onderwerp of thema je een Digital Round Table wilt organiseren. Verder hebben we dan input nodig om de uitnodiging op te stellen en de juiste doelgroepselectie te maken. Hierna gaan we voor je aan de slag en hoef jij niets meer te doen.
CAM is op de kaart gezet, onder andere door het laten organiseren en opvolgen van Ronde Tafel kennissessies.”
Tom Storm – CAM IT Solutions
Meld je nu aan
Kwalitatieve leads genereren is een van je belangrijkste taken als Marketeer. Misschien nu meer dan ooit. Zet daarom in op een Digital Round Table en loop geen potentiële nieuwe klanten mis.
Vanwege de populariteit van de Digital Round Table loopt onze Round Table kalender snel vol. Wacht daarom niet. Neem vandaag nog contact met ons op.