
Wil je meer afspraken met kwalitatieve B2B leads en een hogere ROI uit je budget halen? En wil je risicoloos starten met een telefonische leadgeneratie- of opvolgingscampagne? Laten we dan samen kijken of ons Haalbaarheidsonderzoek jou kan helpen.
Wil je meer afspraken met kwalitatieve B2B leads en een hogere ROI uit je budget halen? En wil je risicoloos starten met een telefonische leadgeneratie- of opvolgingscampagne? Laten we dan samen kijken of ons Haalbaarheidsonderzoek jou kan helpen.
Sales professionals staan klaar om voor jou aan de slag te gaan met telefonische leadgeneratie/koude acquisitie.
Vrijblijvend. Je zit nergens aan vast. Zowel het intake-gesprek als het Haalbaarheidsonderzoek verplichten tot niets.
Haalbaarheidsonderzoeken per maand kunnen we uitvoeren. In de meeste gevallen kunnen we daardoor snel starten.
Marketing speelt een belangrijke rol in het genereren van leads. Het vervolgproces om leads te kwalificeren en te nurturen is echter tijdrovend, met als gevolg dat dit vaak onvoldoende gebeurt. Wij kunnen je helpen met het genereren van kwalitatieve leads, die leiden tot offertes en conversie.
Vanuit ons kantoor in Breda bellen we specifieke doelgroepen, online leads en/of deelnemerslijsten en maken we afspraken met deze contacten.
Zo komen je Accountmanagers bij nieuwe organisaties aan tafel. We bouwen voor jou een interessante salesfunnel, die omzet verhoogt en je investering terugverdient. Haal ook meer rendement uit je leads én je budgetten!
Stap 1: Haalbaarheidsonderzoek aanvragen
Stap 2: Vrijblijvend telefonisch intake-gesprek
Stap 3: Gezamenlijk besluit of het onderzoek start of niet
Stap 4: Gezamenlijk besluit na het onderzoek of we samen verder gaan
Voor iedere nieuwe telefonische leadgeneratie campagne voeren we een haalbaarheidsonderzoek uit. We noemen het bewust een onderzoek. Het is namelijk geen snelle scan, maar een gedegen onderzoek. Hier trekken we dan ook 40 uur voor uit. In deze 40 uur testen we jouw propositie, waarvan 20 uur op onze kosten! We willen namelijk samen voor succes gaan.
We onderzoeken de kwaliteit van de data en hoe goed of slecht de gewenste doelgroep te bereiken is met deze data. We toetsen jouw boodschap/propositie in jouw markt. We kijken of de boodschap aanslaat. Welke tegenargumenten jouw doelgroep heeft. Of je überhaupt de juiste doelgroep benadert. Samen kunnen we waar nodig de boodschap aanpassen. Weet je nog niet hoe je je markt wil benaderen? Geen nood. Wij denken met je mee over de mogelijke boodschap.
Op basis van deze bevindingen kunnen we drie van de belangrijkste factoren beoordelen waar campagnes mogelijk op spaak lopen.
Je zit echt nergens aan vast. Tijdens het intake-gesprek leren we elkaar beter kennen en bekijken we of het Haalbaarheidsonderzoek je kan helpen. Gezamenlijk bepalen we of we gaan starten of niet. Je bent niets verplicht!
Besluiten we te starten met het onderzoek, dan heb je meerdere opties als fase 1 van het onderzoek (= 20 uur op onze kosten en 20 uur op jouw kosten) is afgerond:
Kies je voor optie 2, dan heb je na afloop van fase 2 de keuze om de overeenkomst te beëindigen of om een structurele samenwerking met ons aan te gaan.
Jazeker. We hechten veel waarde aan een succesvolle samenwerking. Daarom investeren wij in fase 1 én in fase 2 van het onderzoek in onze partnership: 20 uur in fase 1 en 15 uur in fase 2.
Ben je een nieuwe klant? Dan moeten we eenmalig een databaseomgeving voor je inrichten. De kosten hiervoor bedragen 440 euro. Evengoed blijft het dan een heel voordelig haalbaarheidsonderzoek.
Paddls is sinds de oprichting in 2009 uitgegroeid tot speler van formaat op het gebied van B2B leadgeneratie. In 2017 ontvingen we als snel groeiend bedrijf een FD Gazellen award.
Onze missie is groei door verbinding en ontwikkeling. Door mensen oprecht en integer met elkaar te verbinden, ontstaan duurzame relaties. Met verbinding ontstaat er ruimte voor ontwikkeling. Voor continu verbeteren. Voor groei. Voor onze klanten, hun medewerkers, hun relaties en voor ons. Commerciële én persoonlijke groei. Groei waar iedereen beter van wordt.