“Cold calling en leadgeneratie zijn tijdrovende klussen, maar dankzij Paddls hebben we nu betere awareness en meer interactie met potentiële klanten.”, Marc Driessen, Business Manager Enterprise Solutions for BeNeLux

Lees Meer ➧

Marc Driessen Klantcase HMD
Klantcase HMD

“Paddls denkt niet vanuit kortetermijnomzet, maar vanuit de lange termijn en het opbouwen van een echte relatie met elkaar. ”, Yannick Pirard, Sales Director – Gorilla Services Platinum Partner Freshworks en monday.com

Lees Meer ➧

Yannick Pirard
Klantcase Gorilla Services

“Paddls onderscheidt zich vooral door deskundigheid, een goede rapportage en de kwaliteit van de medewerkers. De eerste campagne heeft een complete database en ruim 20 afspraken opgeleverd.”, Tom Linderman, Teamleider Voortgezet Onderwijs & Online Communicatie – Heutink ICT

Lees Meer ➧

Heutink-Tom Linderman
Klantcase Heutink ICT

“Paddls is een waardevolle toevoeging. Buiten dat het hele leuke mensen zijn om mee samen te werken, die tevens actief meedenken, begint de samenwerking z’n vruchten af te werpen. De eerste betalende klanten zijn al binnen.”, Bas Nederlof, Chief Marketing Officer – 5Feetsessions

Lees Meer ➧

Bas Nederlof - 5feetsessions
Klantcase 5Feetsessions

“Paddls helpt ons met het vullen van onze database met leads, het verfijnen van onze propositie en het vergroten van onze naamsbekendheid. Paddls is proactief en geeft gevraagd en ongevraagd advies. Mensen, skills en database; dat is de belangrijkste reden om met Paddls te werken.”, Irfaan Adhien, Eigenaar – Traidant

Lees Meer ➧

Traidant - Irfaan Adhien
Klantcase Traidant

“De afstemming tussen Marketing en Sales blijft een uitdaging. Paddls heeft ons marketingplan naar een hoger niveau getild, met name met betrekking tot de Marketing en Sales alignment. Het resultaat is dat veel meer leads sneller geconverteerd zijn. We hebben nu veel extra klanten.”, Bas Rookhuijzen, Head of Marketing Benelux Google Cloud – Google

Lees Meer ➧

Bas Rookhuijzen
Klantcase Google

“Paddls zorgt ervoor dat wij ons kunnen concentreren op de strategie in de wetenschap dat het resultaat in de operatie behaald en geborgd is.”, Wouter Tiebot, Marketing Manager – Citrix

Lees Meer ➧

Wouter Tiebot
Klantcase Citrix